Odległość gry, gdy trzeba próbować uzyskać możliwie przez przechodzenie z jednej platformy do drugiego bez objętych ’. Stickman będzie kontynuować uruchamianie szybciej i szybszy jak w innych grach tego typu, ale oprócz tego konieczne będzie także należy uważać, aby nie zakończyć ’ energii oraz energii pić XTC, zanim sieci energii osiągnie zero (ponad ’ energii, gra zostaje zakończona). Grafiki są uszkodzone i ogólnie masz nie suszony, Jednak ten szczegół ’ energii, którą można zużyć sprawia, że minimalny odsetek. Należy uważać, aby nie naciśnij na pasku, kiedy jesteś już spada ponieważ ten sposób będziesz just another mecz, tracąc możliwość wysyłania wyniki oceny punktowej po prostu czy..
Nie przekonany !
Jeśli chcesz, aby ta gra, Spróbuj także te:
Copia e incolla il codice qua sotto
embed code HTML:
osadzić BBcode (na forum) :
Claude beacons Powiedział,
coinvolge e diverte quandosi arriva 180 kmh
Profil użytkownikaCo myślisz o komentarz? 0 0
Zaksięgowane na 14 - Lipca - 2012 na 18:28
Dodaj komentarz
Musi być zalogowany komentarz.