StickMan mängud originaal

Kui Stickmen mängida oma Stick mängud ja vastavad uued sõbrad Stick

Demonic kaitse 4

Apr-21-2011
Keskmine hinnang: 4.33

Deadswitch

9. Mai 2012
Keskmine hinnang: 3.67

Esindaja B10 3

Jõulud-1-2011
Keskmine hinnang: 3.38

SDKA mängu

Veebruar-28-2012
Keskmine hinnang: 2.7

Klõpsake vestlemiseks "Kuva Chat" allpool.
Vestluse klõpsake "vestlus näitavad, et"

VESTLUS: Kuva Chat

Võidelda turniir

Veebr-1-2011
Keskmine hinnang: 4.31

Raamatu üleujutused 2

Juuni-9-13
Keskmine hinnang: 4

Dodge Ball

May-13-2011
Keskmine hinnang: 1.2

A Stickman tappa

11. Juuni 2012
Keskmine hinnang: 3.4
poolt Transposh - wordpress translation plugin
Tõlge
ItalianoEnglishالعربيةБългарскиCatalà中文(简体)中文(漢字)ČeštinaDanskNederlandsEesti keelSuomiFrançaisDeutschΕλληνικάעבריתहिन्दी; हिंदीBahasa Indonesia日本語우리말Latviešu valodaLietuvių kalbaNorskPolskiPortuguêsRomânăРусскийSlovenčinaSlovenščinaEspañolSvenskaTürkçeУкраїнськаTiếng Việt
Määra keel

Ragdoll Course 2 Ragdoll Course 2


Gioco presente queste kategoorias:
Postitaja stickmangames (Google profiil) Selle 13 - Detsember - 2012
Mängu 2294 korda

HINNAKE MÄNGU:
(12 häälte, keskmine: 3.75/5)

12345

Loading ... Laadimine ...

Vedi tutti I Giochi della Serie
Ragdoll kursuse 2:


Teine versioon sellest mängust on põhimõtteliselt lihtne, kuid üsna raske. Sul on float stickman (kasutades nooli) ning püüame järgida tee ilma sügisel maha. Slamming stickman vastu asju te teenite punkte, aga kindlasti peaks vältima, raketid ja jalaväemiinide lõhkeaine, mis sind tappa. See episood on tee palju rohkem avatud ja rakette täis (käigu pealt) ja minu, teha kõike palju raskem.
Nunnu !





Aktsia- ja toetus StickManGames :

  • Add to favorites
  • RSS
  • MySpace
  • del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • Facebook
  • StumbleUpon

SE ti piace questo gioco, Prova anche questi:


SELLE MÄNGU PANNA OMA SAIDI!
Copia e incolla il codice qua sotto
manustamiskood HTML:


Manusta BBcode (foorumi kohta):



Kategoorias Gioco:

Lisage kommentaar

Peate olema sisse logitud et kommenteerida.